Yoga

1. HATHA YOGA 
Η Hatha προέρχεται από τις σανσκριτικές λέξεις «Ηa» που σημαίνει ο ήλιος και «Τha» που σημαίνει «σελήνη». Η πρακτική της συνήθως επικεντρώνεται σε αργές και απαλές κινήσεις, αναπνευστικές ασκήσεις και διαλογισμό γι’ αυτό και αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο για να χαλαρώσεις το βράδυ. Οι asanas (στάσεις) βοηθούν στην βελτίωση της στάσης του σώματος και στην ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης. Απευθύνεται σε όλους, ανεξαρτήτου ηλικίας και σωματότυπου.

Καθηγήτρια : Βουλα Σαρίκα

2.AERIAL YOGA (UNNATA)
Με τη χρήση ενός μαλακού υφάσματος, μιας αιώρας, που κρέμεται από το ταβάνι, θα διερευνήσεις νέες και παραδοσιακές γιόγκα asanas (στάσεις γιόγκα), με το σωματικό σου βάρος να υποστηρίζεται μερικώς ή πλήρως. Αυτό σου επιτρέπει να επεκτείνεις την σωματική σου ευελιξία, να αυξήσεις το εύρος της κίνησης σου , να ενδυναμώσεις ,να επιμηκύνεις τη σπονδυλική σου στήλη, να χαλαρώσεις το νευρικό σου σύστημα και φυσικά να διασκεδάσεις! Δεν κρέμεσαι ποτέ περισσότερο από μερικά πόδια από το έδαφος, δουλεύεις αποκλειστικά με τη δύναμη της βαρύτητας καθώς χρησιμοποιείς το ύφασμα σαν αιώρα.

Καθηγήτρια : Σοφια Παυλου

3,VINYASA YOGA (VINYASA FLOW)
Η λέξη «Vinyasa» μπορεί να μεταφραστεί ως «τακτοποίηση με έναν ιδιαίτερο τρόπο” όπως κάνουν άλλωστε και οι asanas. Οι μαθητές μαθαίνουν να συντονίζουν την κίνηση με την αναπνοή και να «ρέουν» από τη μία στάση στην άλλη. Γι’ αυτό και ονομάζεται “flow Vinyasa” ή απλά “flow”. Το μάθημα ξεκινά πάντα με έναν χαιρετισμό στον ήλιο (πρόκειται για μια ακολουθία από πόζες) αλλά όλο το υπόλοιπο διαφέρει κάθε φορά. Λόγω της συνεχούς κίνησης από την μια στάση στην άλλη, γίνεται καύση λίπους και ενεργοποίηση περισσότερων μυϊκών ομάδων.

Καθηγήτρια : (Σύντομα)

4. KUNDALINI YOGA
Η Kundalini αποτελεί ένα μείγμα πνευματικής και σωματικής πρακτικής της γιόγκα. Ενσωματώνει την κίνηση, δυναμικές τεχνικές αναπνοής και τον διαλογισμό. Στόχος είναι να αποκτήσει κανείς μια φυσική ζωτικότητα αλλά και να αυξήσει την συνειδητότητά του. Η λέξη “Kundalini” αναφέρεται στην ενέργεια της ρίζας Chakra, που περιβάλλει την περιοχή γύρω και χαμηλά της σπονδυλικής στήλης. Να περιμένεις πολλή δουλειά στον “πυρήνα” (κορμός), καθώς είναι γνωστό ότι η εξάσκησή της είναι αρκετά έντονη. Βοηθάει στην ενδυνάμωση του νευρικού και ανοσοποιητικού συστήματος, στην μείωση του στρες, στην ρύθμιση της κυκλοφορίας του αίματος, στην αίσθηση ηρεμίας και ευεξίας κ.α.

Καθηγήτρια : (Σύντομα)

 

5. BIKRAM YOGA (HOT YOGA)
Οποιαδήποτε πρακτικής της yoga γίνεται σε χώρο με 40 βαθμούς κελσίου και 50% υγρασία θεωρητικά ονομάζεται hot yoga. Απολαμβάνεις τα οφέλη που θα είχες με οποιαδήποτε άσκηση yoga, επιπροσθέτως όμως, λόγω της υψηλής θερμοκρασίας του χώρου, απολαμβάνεις και τα οφέλη της αποτοξίνωσης. Θα χρειαστεί να έχεις πιει αρκετό νερό κατά την διάρκεια της μέρας για να μην αφυδατωθείς και κατά τη διάρκεια του μαθήματος να φοράς ρούχα που απορροφούν τον ιδρώτα αφού πρόκειται να ιδρώσεις πολύ.

Καθηγήτρια : (Σύντομα)

 

6. ASHTANGA YOGA (POWER YOGA)
Κοινώς αποκαλείται Power Yoga και είναι σίγουρα σωματικά απαιτητική. Είναι ίσως το καταλληλότερο είδος yoga για έναν πρώην αθλητή ή κάποιον που θέλει να δουλέψει πραγματικά το σώμα του. Αυτή η δυναμική και σωματικά απαιτητική πρακτική συγχρονίζει αναπνοή και κίνηση για να παράγει μια εσωτερική θερμότητα που βοηθά για να καθαρίσει το σώμα. Η Ashtanga γιόγκα, με τις πολλές vinyasas της, είναι εξαιρετική για την οικοδόμηση δυνατού πυρήνα και την τόνωση του οργανισμού. Ετοιμάσου να ιδρώσεις πολύ! Το πρόγραμμα της Ashtanga yoga περιλαμβάνει μια σειρά από διαδοχικές, επαναλαμβανόμενες στάσεις σε συνδυασμό πάντα με ελεγχόμενες αναπνοές και αποτελεί μια πρακτική ιδανική για όσους επιλέγουν να εξασκούνται μόνοι τους στο σπίτι, εφόσον φυσικά έχουν κατανοήσει τη σειρά των ασκήσεων.

Καθηγήτρια : (Σύντομα)

 

7. ANUSARA YOGA
Ιδρύθηκε το 1997 από τον John Friend. Η πρακτική Anusara συνοψίζεται ως «ο εορτασμός της καρδιάς». Να περιμένεις πολλές “heart-opening” στάσεις , όπως διατάσεις και περισσότερο χρόνο αφιερωμένο στο να μιλάς με τον εκπαιδευτή στην τάξη. Μια τακτική πρακτική Anusara yoga κάνει το σώμα ισχυρότερο και πιο ευέλικτο, θεραπεύει τραυματισμούς πιο γρήγορα και εξισώνει τις ανισορροπίες που υπάρχουν φυσικά στο σώμα. Η καρδιά και το μυαλό καλούνται να συμμετάσχουν μαζί σε αυτή την εξέλιξη και να γίνουν πιο ανθεκτικά και πιο ήπια, ειρηνικά και χαρούμενα, ευτυχισμένα και ισορροπημένα.

Καθηγήτρια : (Σύντομα)

 

8. JIVAMUKTI YOGA
Η Jivamukti ιδρύθηκε το 1984 από τον Sharon Gannon και τον David Life. Είναι ένα μείγμα από Vinyasa flow εμποτισμένη με ψαλμωδίες, χορτοφαγική διατροφή, διαλογισμό και φιλοσοφία. Η Jivamukti είναι μια σωματικά και διανοητικά τονωτική μέθοδος που δίνει έμφαση στις αρχαίες διδασκαλίες ζωντανεύοντάς τις σε ένα σύγχρονο περιβάλλον.

Καθηγήτρια : (Σύντομα)

 

9. PRENATAL YOGA (ΓΙΑ ΕΓΚΥΟΥΣ)
Η prenatal yoga είναι μια πρακτική ειδικά σχεδιασμένη για εγκύους, αφού εστιάζει στην ασκησιολογία της στην ενδυνάμωση του πυρήνα και της πυελικής ζώνης , δίνει έμφαση στην αναπνοή και στην αύξηση της αντοχής, βοηθάει στην απόκτηση ανθεκτικότητας κατά την διάρκεια αλλά και μετά την εγκυμοσύνη. Επίσης πέρα από τη σωματική υποστήριξη που προσφέρει στις μέλλουσες μαμάδες, τις βοηθά και ψυχολογικά με το να αναπτύξουν περισσότερο την αίσθηση εσωτερικού ελέγχου, δύναμης και αυτοπεποίθησης.

10. ACRO YOGA (ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΗ)
Η Acro Yoga είναι μια δυναμική πρακτική που συνδυάζει την σοφία της γιόγκα, τη δυναμική ισχύ των ακροβατικά, και διάφορες θεραπευτικές τεχνικές. Αυτές οι τρεις καταγωγές αποτελούν τη βάση μιας πρακτικής που καλλιεργεί την εμπιστοσύνη, την διάθεση για παιχνίδι και την συνεργασία. Δουλεύεται σε δυάδες με δυο βασικούς ρόλους, το flyer και την βάση. Ο πρώτος βρίσκεται στον αέρα υποστηριζόμενος από τον δεύτερο. Υπάρχει και ο ρόλος του spotter που ουσιαστικά αποτελεί έναν τρόπο επικοινωνίας μεταξύ της βάσης και του flyer, που διορθώνει λάθη και καθοδηγεί.

Καθηγήτρια : (Συντομα)

 


Archives

ΚΑΛΕΣΕ ΜΑΣ
ΧΑΡΤΗΣ